2014. december 22., hétfő

Miniatűr

Huszonhat öltést kellett elhelyezni alig 3 és fél centiméteren, hogy ráférjen a mérőszalagra Renato karácsonyi B betűje. Bizony, ehhez 40-es vászonra volt szükség, hacsak nem akartam miniben hímezni, márpedig nem akartam :))) Ahhoz valami különös elszánás szükséges, itt meg most biztosra kellett mennem.
Bevallom, villanyfénynél már nem látom tökéletesen az ilyen aprót, még nagyítóval sem...




Renato Parolin: Alfabetario rosso natale a Colori d'Inverno csodakönyvből.
40-es Zweigart vászon, DMC és Venus fonalak.

3 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett!
    Nekem már a 40-es vászonhoz is különös elszántság kellene...

    VálaszTörlés
  2. Tejóég! Hogy bírja ezt a szemed? Ez volt a legmásodik gondolatom, amikor kibomlott a boríték. A legelső meg az volt, hogy jesszusom, de finom egy munka! A harmadik, mi ez az illat, a negyedik, mostan már megbecsülöm magam, ha ennyire becsül ez A Szaberka! Biztos lehetsz benne, igen fontos darabja lesz a kincsesdobozomnak! De előtte a karácsonyfán himbálódzik egy ideig. Ja, erről már tudsz! :) Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  3. decukiiiiii!!!! már majdnem elirigyeltem, de Bejusnál jó helye lesz, na!

    Pedig így akartam aláírni:

    szívélyes üdvözlettel:

    BkicsiBkató! :D

    VálaszTörlés