2013. december 21., szombat

A második is elrepült

Réges-rég tervezem, hogy kap tőlem egy kendőt, és nemrég a fonalat is megalkottam hozzá: Kata festette tarkabarka szöszből (Rikker) és második szálként a Barka Szitakötő (valahavolt) Krajcár színéből. Az én Whippoorwill-em olyan, mint Viki, akinek készült: hosszú, vékony, légies, fodros - és szereti a zöldet...

Folyamatábra







Whippoorwill


A középső méterváltozathoz 85 gramm fonal fogyott, a kendő a legszélesebb pontján 30cm széles, a belső ív 150, a külső 250 cm.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezt a mintát - a fonal és a végeredmény pedig meseszép!

    VálaszTörlés
  2. Ez (is) GYÖNYÖRŰ!!

    Boldog, békés Karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
  3. azt kell mondjam, most igazán kár, hogy a fotók nem képesek visszaadni a valóságot. még mindig nem szeretem a whippoorwill mintáját, de ez a kendő annyira klassz élőben, hogy ez alapján simán megkötném.

    nem mellesleg Viki igencsak szerencsés az ajándékával. :)

    VálaszTörlés
  4. Úúú, hogy nekem csak most esett le, hogy ez a kendő melyik eredetiben! Nekem a listámon van régóta, de te aztán most átértékeltetted velem, hogy biztos azokból a fonalakból akarom-e :D
    Igaza van Katának, élőben ez a kendő annyira más, sokkal sejtelmesebb, kibukkan innen onnan egy-két elbújó színecske :)

    VálaszTörlés
  5. Azt nekem soha nem sikerül felfognom ésszel, hogy lesz egy ilyen randa(elnézést!!!) festésű gyapjúból ilyen csodás fonal, miből aztán még csodásabb kendő kötődik. Véletlen vagy csoda, mert a szemnek nincsen sok köze hozzá, ugye?

    VálaszTörlés