2014. június 25., szerda

Kevés

idő jut mostanában az alkotásra, a kert uralja az életünket. Minden nap akad vetni-, szedni-, gyomlálni-, de főleg locsolnivaló. A napokban végre megjött az eső, gyorsan géphez is ültem a  felszabaduló időben :)))

Csak ilyen apróságok készültek a közelmúltban, és persze egy se maradt a háznál.

Mérőszalag: vékony kartonra ragasztott vászonnal tuningolva.





És három sorozatgyártott szatyor, egyre kisebb időráfordítással.



Emlékszünk a Kata-féle lila vásznakra? Remek szatyoralapanyagoknak bizonyultak. A féltve őrzött textilvarázsos (emlékszünk? igen-igen, én is megjártam a második rendeléssel ;)) tildás anyagokból használtam, és persze Barbaral kifogyhatatlan csipkéiből.






Winkler Dorottya kerámiagombját nem engedtem messzire: anyukám kapta a szatyrot.



5 megjegyzés:

  1. Micsoda finomságokat hoztál!
    Az a mérőszalag mekkora ötlet! :)
    Nos, a táskáidra azt mondanám, nemes egyszerűséggel készültek, nem egyre kevesebb időráfordítással, mert amíg az ember ilyen harmonikus kiegészítőket keresgél az alaphoz, az legalább annyi időt elvesz a kapálástól.
    Minden a helyére került, a szív gomb a legjobbra! Köszi, nem hallottam eddig a készítőjéről!
    Most megyek palántázni, szia! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Bejussal, tényleg finom, szép darabok, és a mérőszalagos milyen kreatív!

    VálaszTörlés
  3. Óóóó! Szépségek! Azonnal szeretnék varrni....ha tehetném.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszenek a munkáid! végre hímeztél is kicsit.Ezt a mérőszalag-tartót én is régóta tervezem, talán most, a szünetben...

    VálaszTörlés
  5. Olyan csodásak ezek a Tilda anyagok------vagyis a szatyrok!
    Egy mérőszalag borító tutorialra beneveznék;-)
    Örülök,hogy hímeztél:-)

    VálaszTörlés