2014. május 27., kedd

Bármily hihetetlen

...a nagy hallgatás ellenére készülnek dolgok.

Sugared violets alapján készült ajándékkendő, ajándékszöszből.





 Levendulazsák. Még mindig van Barbaral csipkéiből :)
Fonal: Carrie's


Nemezelt kosár Kingának





És végül, de kicsit sem utolsósorban végre lefotóztam az Ascalon kendőt, amelyet a Ravelry-n közöskötöttünk, és legnagyobb meglepetésemre én készültem el elsőként. Ez persze nem az én tempómat dícséri, inkább arra utal, hogy kicsit behalt a KAL...
Ki tudja, hanyadik zöld kendőm. De bambusz még nem volt egy se, és nyárra kell egy ilyen :)))





5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Köszönöm a kosárkát. <3

    VálaszTörlés
  2. Mind gyönyörű, de nálam a zöld kendő a befutó, odavagyok ezért az árnyalatért! A felső kendő mintájához meg nagyon jól illik a fonal színeváltozása. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a nagy hallgatás általában inkább arra utal, hogy valaki nagyon dolgozik valam(ike)n :)
    Gyönyörűeket készítettél!

    VálaszTörlés
  4. Bíztam benne, hogy csak ez lehet a nagy hallgatás oka... :) Most viszont egyszerre hoztál le négy bejegyzést, és ez nem ér, mert most melyiket négyet ó-zok! Az első kendőd a legkedvencebbem, a színei miatt, viszont most látom csak, hogy az Ascalont meg hosszában kötötted, ó! Nem csodálom, hogy behalt a SAL, látványossága ellenére uncsi lehet ennyit lustán kötni. Vízparti esték remek kiegészítője lesz.
    A kosárról mesélhetnél kicsit többet és gondolom a benelevőségeket is mostanában festetted...

    VálaszTörlés