2013. augusztus 6., kedd

Márta változatlanul türelmes

Tavaly még csak pár napot kellett várnia a névnapi kendőjére, idén viszont a tél végi szülinapja óta gyakorolja a türelem erényét, hogy elkészüljön a tok a könyvre csíptethető lámpájához. Egy átlátszó műanyag formát kellett befoglalni szalonképes módon. Sokáig még a választandó technika sem kristályosodott ki bennem, mígnem a közelgő névnap szorítására horgolótűt ragadtam, és összehoztam ezt:


A bagoly (mi más vigyázhatna egy olvasólámpára) leírása itt található.





Barka Gilice és Catania fonalak, 3-as tű.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon tetszik!!!!a bagoly meg tündéri, épp a napokban kerestem leírást hozzá, de nem találtam....

    VálaszTörlés
  2. Márta türelmes, mert tudja, hogy a türelem szebbnél szebb meglepetéseket terem. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper! Édes a bagoly!
    Először azt hittem, papírzsepi-tartó :)

    VálaszTörlés
  4. Szuperjó lett! Mártinak lenni jó! na persze Kingának is legalább annyira :D

    VálaszTörlés