2013. március 6., szerda

Duplán megkésett karácsony


Úgy történt, hogy Gabival egymást húztuk a Hírös Kötő Kör karácsonyi ajándékozóján, de egyikünk sem tudott elmenni az egyébként is késéssel, januárban megtartott ajándékozó partin. Nagy nehézségek árán aztán nemrégiben sikerült nyélbe ütnünk egy abszolút zártkörű pótkarácsonyi talit, némi kávé meg sütemény közreműködése mellett.

Gabi olyanokat készített nekem, amiből sohasem elég, én viszont mostanában épp nem ilyenek készítésére vagyok ráhangolódva. Úgyhogy duplán örültem :)





Én pedig egy nyakmelegítőt gyártottam neki, ebből a fonalból, amelyhez egy szál lila mohert fogtam hozzá:

 






Bár Gabi azonnal használatba vette, remélhetőleg jövőre is lesz tél...

2 megjegyzés:

  1. Milyen szuper ajándékok!!! ♥♥♥
    Nagyon tetszik a kötött zsák és kosárka, a nyakmelegítő pedig gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  2. Csudaklassz az a kosárka,a nyakmelegítő nemkülönben:-)
    Még ha megkésve is,jó egy ilyen progrem,találkozni olyasvalakivel akivel közös a hobbi és néhány önfeledt órát átbeszélgetni.....

    VálaszTörlés