2012. augusztus 30., csütörtök

Végül is nem olyan nagy a veszély

Csak egy motring fonal megfonásáról meg egy félkész kendőről van szó, úgyhogy hamar a végére fogtok érni. A lecsóval meg zöldbabbal teli üvegeket nem mutatom, pedig azok is eközben készültek...


Selyem-merino, 850 m/99g


Ez pedig a félkész Dottie, amelyet koncepcióváltást követően végül a Hippiből kezdtem el. A színeit a fotó persze egyáltalán nem adja vissza, a fonal egyébként ilyen, ha valaki még emlékszik. Jött velem Erdélybe, ahol a hosszú utakon remekül tudtam kötni nézelődés közben (vagy nézelődni kötés közben?), tekintve, hogy a minta kicsit se bonyolult.


1 megjegyzés:

  1. Bár én minden rózsaszín iránt elfogult vagyok azt mondom ez a fonal gyönyörű,kíváncsi vagyok mivé alakul át:-)
    Bár ezer éve kötök,de ilyen kendőnek sosem állnék neki,igaz nem is hordanám,mert rőzseszedő anyókának nézek ki benne-ugyanis van nekem kettő is,de minden kendőkötőnek így neked is nagy tisztelője vagyok/fogalmam sincs hogy kötitek/és várom a végeredményt.

    VálaszTörlés