2012. április 1., vasárnap

Óbor és agyagcserepek

A fenti kulcsszavakról inkább Toszkána jut az ember eszébe, és nem a BBD amerikai ihletettségű mintavilága, de mit tegyek, ez a fantázianeve annak a két Valdani-színnek, amivel kihímeztem ezt a mintát.



BBD: Summer house pincushion
32-es lenvászon
Csipke: saját festés

Végre van egy tisztességes méretű tűpárnám.
És igen, a kis terítőt is én horgoltam, csak egy fénykép és nem pontos minta alapján, de ilyesmire azért nem túl gyakran vállalkozom. Nyilván kényelemből...

6 megjegyzés:

  1. Tetszik a tűpárnád, te választottad a színeket?
    A terítő meg egyenesen gyönyörű!
    Köszi a kommentet, én is így vagyok vele:
    Eszter

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép munka! :D Csodásak a színek!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű tűpárnát alkottál!!! A színei fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Eszter: ne is tudom, az eredeti WDW vagy GA, de én egy szerény Valdani-készlettel rendelkezem, és azok közt még mindig találtam megfelelőt.

    VálaszTörlés
  5. Tűpárna és terítő egyaránt nagyon tetszenek,és hogy te milyen ügyes vagy,hogy kép alapján is tudsz horgolni.........hát gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Még egyszer megnéztem a terítődet, csak fotó alapján...hát, nagyon megy ez neked!
    Egyébként meg mi ez, hogy egyes szavakat linkként jelöl vki, és idegesítő reklámok ugranak elő!?

    VálaszTörlés