2011. november 27., vasárnap

Kísérleti horgolás és Renato fenyőfái

Vaidánál láttam meg a horgolt textilékszert, és persze beleszerettem, a színei meg a puhasága miatt. És egyébként is micsoda ötlet. Egy kék-lila fonalon próbáltam ki, hogy tudok-e hasonlót. Hasonlít? Nekem ilyen lett. Persze este nem lehet fotózni, a színek nem jönnek át, így azt már meg se próbáltam lefényképezni, hogy duplán tekerve milyen jól mutat egy szabad nyakú pulóverrel. Pedig tényleg.


 
Jobbnak láttam ritkábban pakolni a bogyókat, mert az én fonalam vastagabbnak tűnik. A variációs lehetőségek száma végtelen, további kísérletek folynak, de mint már mondtam, falun a beszerzés nehézségekbe ütközik.

És közben Renato fenyői is megindultak...


Renato Parolin: Les Arbres de Noel (részlet)
30 ct natúr lenvászon, DMC fonalak
Ne is mondjátok, egyik kép rosszabb, mint a másik :(((

2 megjegyzés:

  1. Azért Renato Parolin még kevés fénynél is jól mutat! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika! Ma megkaptam képeslapodat, gyönyörűséges a hímzésed! Olyan nagyon szép, hogy az egyik fenyővel is boldog lettem volna! Köszönöm, hogy az én ajtómon díszeleghet!

    VálaszTörlés