2011. október 10., hétfő

Fiús táska

Végre beváltottam régi fenyegetésemet, és nekiduráltam magam a táskavarrásnak, miután kellő bátorságot gyűjtöttem különféle blogokról, meskáról, etsyről, satöbbi, és miután eredménytelenül kerestünk életem párjának megfelelő méretű és megjelenésű, de közben megfizethető hasitasi-alternatívát. Mint már sokszor, megint oda lyukadtam ki, hogy én ezeknél sokkal jobbat tudok. És tényleg.
Persze itt a gyarmatokon sokkal macerásabb összeszedni a kellélkeket, mint Nagy-Budapesten, szürke heveder például csak a világhálóról került. Egy térdnadrággá alakított kord farmer szárait használtam fel, a bélés meg "T-modell" természetesen (persze engem is elért az alapanyagért turkálóba járás szenvedélye, turi még itt is van...), többszörös zsebbel.




A táska mélysége cipzárral bővíthető.



És hogy végképp összetéveszthetelen legyen, kezdőbetű is került rá a kedvenc BBD sorozatomból.



30 ct natúr lenvászon, Valdani fonal

Azonnal be is vonult életem párja elmaradhatatlan kellékei közé.


Közben az antik virágok is elkészültek.


1 megjegyzés: