2011. március 23., szerda

"Festményeim"

Eredetileg csipkét akartam meggypirosra festeni (nem lett jó az árnyalat, ezért majd újra kell festenem, de ez másik történet). A maradék festékbe rövid időre beletettem egy darab fehér lenvásznat, amitől valódi bugyirózsaszín lett, majd kapott egy fél napra jó erős fekete teát: szerintem a világ legszebb antik rózsaszínje született így.
A másik vászon csak teaoldatban színeződött.  A valóságban sötétebb, mint a képen, szép mogyorószínű.
A csipkék melléktermékek.


6 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy! A rózsaszín vásznat irigylem :)))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika!

    szeretek betérni hozzád, és most hoztam neked egy jó szót szeretettel :)

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  3. Én is irigykedek ám:) Ha nekem ilyen "melléktermékeim" lennének:)))
    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Hoztam én is egy jó szót neked!

    VálaszTörlés
  5. Hoztam neked én is egy jó szót, örülök, hogy rátaláltam a blogodra:)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-sz-jatek.html

    VálaszTörlés